Supercross och FMX på Ullevi

Var som sagt i Göteborg och kollade på supercrossen på Ullevi. Åkte ner med nattåg på torsdag, kunde sova allt var bra. Kom ner till Göteborg vid på fredag morgon då gick vi till hotellet och kunde checka in på våra rum. Efter det åt vi även frukost på hotellet, lika gott som alltid ;)
   Jag begav mig sedan ut på nordstan för att kolla lite affärer och så, hittade väl inget speciellt... Träffade Kajsa vid middagstid och vi käkade mat på centralstationen. Efter det gick jag coh familjen vidare till Ullevi för att kolla på showen. Det var grymt bra!!!!
   Lördagen spenderades på stan med Kajsa, hittade kläder och ett par stövlar som jag köpte. En väldigt bra dag som man kan tänka tillbaka på då min vän känns långt borta...
   Tågresan tillbaka på lördag natt var hemsk!!!! Ingen konditionering i vagnarna typ, en skräckupplevelse som jag helst inte gör om!!! Så typ halva söndagen spenderades i sängen sovandes för min del.

Tänker vara lite lat så jag länkar till bilderna :P                                                 Supercross
                                                                                                                                     Dag på stan




Kom precishen från crossträningen, den sista för den här säsongen faktist :( Allt flöt på bra och låg tvåa och trea i träningsheatet av alla pojkar tills jag börjar se blått. Pappa säger att jag var på väg över min 95% av maxpulsnivån men jag tror inte riktigt på det, eller så var det helt enkelt så att eftersom jag inte är riktigt frisk i halsen (äckligt men typ slemmig och kan då bara andas med halva rören typ....) så kanske inte hjärnan fick syre?
   Efter vilopausen var det dock mycket bättre, eller jag tog det väl lugnt ute på banan egentligen. Mest lekte runt, inte så seriöst. Tror iaf att jag verkligen ska satsa på det här på riktigt. Alltså typ träna upp mig i vinter så jag har asbra kondition till nästa säsong så jag kan ge gärnet då och utvecklas mer! Pappa har btw sagt att han nog tänker köpa vinterdäck så det lär ju inte lägga av sig helt nu i vinter.




Nu ska damen med sina cross-framtids-planer ta och masa sig in i duschen...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0