hmm

Kan säga att jag är i en svacka igen, det känns så jobbigt. Vet inte hur jag lyckas med allt, för den här gången tycker jag nästan att jag får skylla mig själv!
   Hade iallafall orientering med skolan idag, det gick väl bra förutom att jag hade ont i halsen vilket jag iof har nu också :P 
   69 glosor tills imorgon, känns inte bra...
                                                             <3   KAJSA FYLLER 16 IDAG!!!!!!!!!!!       <3

På lördag åker jag nog upp till Malin i Östersund, det ska bli kul!! Vad som händer på fredag vet jag inte än, vi får väl se... Slutar iaf sent eftersom jag tydligen ska ha kemi då :/  
   Btw så är internet för det mesta bra, men ikv tycker jag inte om det!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Malin!

Du e välkommen ;)

2008-09-25 @ 21:43:00
URL: http://littlepuh.blogg.se/
Postat av: Anonym

japp 16 år <3

2008-09-26 @ 10:40:14
URL: http://kajalla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0