Helgen är slut

Förstår inte riktigt vart helgerna tar vägen. I fredags åkte jag iaf till Ånge och åt middag med Jenny efter det gick vi upp till henne och kollade på tv och gottade.
   Igår hälsade jag på Malin (jag gick till och med hela vägen till henne!) och vi pratade, kollade på tv innan vi kom på att vi kunde vara nere vid sjön eftersom det var så fint väder. Så vi tog med oss lite ved, dricka, chips och dipp och begav oss dit ner. Bilder finns på bilddagboken.
   Det är såna kvällar man kommer ihåg när man befinner sig i sämre dagar!

  
På torsdagkväll åker vi till Göteborg, yey!
 Det ska bli så grymt roligt att få se på supercrossen och att få träffa Kajsa.
Har inte riktigt tagit ledigt än men det löser sig nog, matteprovet får vänta ;)
Hoppas verkligen att det blir å bra som jag förväntar mig!









Blir iallafall ingen körning ikväll, jag som hade längtat...
Men det är väl bara att se fram till tisdagen istället.
Tänk om JAG hade haft körkort!


Kommentarer
Postat av: Malin!

Jag kan skjutsa dej sen när jag har det ;P

2008-09-07 @ 20:32:22
URL: http://littlepuh.blogg.se/
Postat av: jozze

du får krama kajsa från mig:P

2008-09-08 @ 22:59:47
Postat av: Anonym

Ha så kul i Gbt och prutta och pussa kajalla från mig. Jag är riktigt avis.

2008-09-10 @ 10:08:49
URL: http://elllena.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0