Ytterligare en påskdag....

En mycket fin dag, igen. Såklart med mycket sol :) Klev upp ganska sent, iallafall så sent att jag blev väckt av solen som sken in i mitt rum istället för familjen, vilket var mycket trevligare!
Satte mig vid datorn (och nööördade såklart :P) innan jag gick ut i finvädret. Hände väl inte så mycket mer än att jag tog en spark som jag satte mig för att sola på.
Malin kom för att rida Rambo. När hon kom hem (på hästen den här gången ;-P) så följde jag med henne till östavall för att mata djuren. Har fått en känsla av att gula faran inte är så farlig egentligen, men enligt ägaren så är den nog det, eller!?
Fick träffa otroligt söta hundvalpar som både ville sitta i knä och bita en på fötterna (men ska man vara ärlig så bet dom nog lite överrallt...) och ett sött litet lamm! Åkte hem till Malin där det blev lite fika och tv. En otroligt lärorik stund där jag lärde mig ett och annat om bakterier på lite olika ställen.....
Fick ytterligare ett samtal från Malin, eller det var inte hon som ringde utan en annan person som ville att jag skulle hälsa på (igen?).
Du är lite slug du:-P eller man kanske ska säga oförskämd som en viss annan person?
Ska sluta skriva i gåtor nu, eller egentligen är det inte gåtor, inte för en viss person iallafall!
Tack för en härlig dag min vän <3 det är kul då någon vill ha med mig på saker och ting! 

Jaja, ska fortsätta min kväll framför tv:n med godis. Mums :)

Kommentarer
Postat av: Littlepuh.blogg.se

haha, du skulle juh kommit och ne, den kanske inte e så farlig, den e juh min älskling ;) och så länge jag förstår gåtorna e de KUUUUL! :D

2008-03-25 @ 19:30:42
Postat av: Littlepuh.blogg.se

Flyttad till publishme.se

2008-05-27 @ 18:27:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0