Tisdag 4 mars

I söndags var det middag hos kajsa. Allting blev bra :) inget bränt eller fel tillagat, men det var nog tur att Malin kom och hjälpte till. Hade iaf jättetrevligt hela dagen, men det beror nog på mina underbara kockar <3. 
Stan igår, hittade inte allt som jag skulle ha men det blev ju iallafall två t-shirtar, ett skärp, nagellack, pannband (heter det så?), rouge och strykkappor samt röda benlindor till hästen.
Evelina var här idag. Gick medans hon red, eller jag joggade egentligen. 4 kilometer tur och retur, alltså 8 kilometer. Riktigt härligt. Efter vi hade fikat tog vi en promenad som bara blev längre och längre, det slutade med att vi hälsade på hos Kajsa och hjälpte henne med att städa/diska. Det är ju cirka 3.5 kilometer dit..... alltså 7 kilometers promenad. Har avverkat ett antal kilometer idag, det kanske är anledningen till att jag somnade i soffan alldeles nyss ;-P
Ska iallafall kolla på Grannfejden nu, är så otroligt löjligt men jag kan inte låta bli...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0