Onsdag med blåst och farliga träd.

Började dagen med att släppa ut pollarna (dessa hästar vad gör man inte för dom !?) och frukost. Klädde sedan på mig ordentligt eftersom det blåste rejält inför ridturen. När vi väl hade kommit en bit på vägen så stannar hästen för att det låter i ett av träden bredvid stigen (som sagt, dessa djur....) och vägrar gå. Är väl tur att man är tjurig så det löste sig.
När jag kom hem så fick jag besök av Bergström. Hade lovat henne att hjälpa till med en låt som hon ska sjunga på intagningsprovet till Palmcrantz i Östersund. Tror att hon förstod hur det skulle vara:) Ska hem till henne imorgon på middag, då jag även ska få prova hennes panflöjt. Är så förväntansfull!
Kom alldeles nyss hem från Kajsa. Har hos henne försökt hjälpt till med att färga håret på Alice och ätit Ballerina-kex. Ska sova nu :) Det blir en resa till Sundsvall imorgon innan Bergström!

Sov gott!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0