Ny dag, nya bekymmer...

Nej riktigt så är det inte. Var hos doktorn idag som kunde konstatera att jag hade någon slags infektion i kroppen eftersom ett värde skulle vara 5 eller under 5. Jag hade 14... På grund av min hosta så ansåg han att jag hade en infektion i luftvägarna. Därefter fick jag en fruktansvärd hostmedicin som jag ska ta 2 gånger per dag. Det går inte att beskriva hur äckligt det smakar!! Utöver det fick jag också penicillin mot själva infektionen. Turligen var dom i piller-form, pust...
Blir hemma hela veckan för att jag har börjat på penicillin-kuren idag. Skulle igentligen ha gått på måndagen men då fick jag reda på att det skulle vara friluftsdag, så det blir ju en hemmadag till. På min födelsedag och allt, kan iallafall nöja mig med att jag kan ta sovmorgon :)
Alltså har jag typ bara två skoldagar kvar innan nästa lov, jippie! 
Ska försöka vila upp mig på lovet så att jag förhoppningsvis inte blir sjuk någe mer i år ;-P
Fotbollen blir det iallafall ingenting med nu på ett tag. Skulle vänta minst tills påsklovet är slut (enligt läkaren) innan jag fick börja träna igen. Får väl se om jag är pigg då, men det borde jag ju vara.
Näe, nu måste jag försöka tvinga i mig 10 ml Über-äcklig hostmedicin, hoppas att ni andra slipper erfara den här marodören!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0