Norrsken!


Ja, precis
som rubriken antyder så har jag sett norrsken för tredje gången i mitt liv här om kvällen/natten. Så otroligt vackert!

Var ju iallafall i stan igår och handlade :) hittade en del grejor, kläder mer bestämt. Tänkte inte lägga upp några bilder, ni som känner mig lär ju ändå få se det förr eller senare.
Efter resan till stan blev jag och Kajsa avsläppt i Ede där det var middag med övernattning. Jättetrevligt, god mat och bra sällskap! Skulle dock önska att vi kanske hde somnat lite tidigare än vi gjorde, fast egentilgen så spelar det ingen roll, inte nu iaf. Det lär väl kännas imorrn istället. Just för tillfället är jag pigg som en nötkärna. 



 Saker som jag ska göra i framtiden/den närmsta tiden: 
  •   Köpa en panflöjt

                Bli känd...

  •   genom cross
  •   genom mitt flöjtspel
  •   genom att bota AIDS och Cancer 
  •   genom att tävla i GP dressyr

En salig blandning, som mig, en blandning av allt möjligt!

Ska spara den här listan och pricka av allt eftersom dom blir gjorda :)

Wish me good luck! :-P
 


Kommentarer
Postat av: Elena

Good luck! :-)

2008-04-03 @ 21:12:55
URL: http://elllena.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0