Lördag, Påskafton.

Påskafton 2008. Kom inte ens ihåg att det brukar vara påsk :-o men jag blev snabbt påmind när jag fick ett ägg fyllt med godis :)
Själva påskfirandet började igårkväll hemma hos Kajsa. Jag anlände efter en trevlig middag hos mormor till en annan middag som precis var avslutad hos Kajsa. Väl där så läste jag Cosmopolitan medans Ellenas naglar fick en rosa färg av Kajsas nagellack samtidigt som vi väntade på Malin. När naglarna var färdigmålade så begav vi oss nedåt för att duka fram fika. Ellena hade med sig en fin lila påsktårta med både ägg och kycklingar på. Den smakade förträffligt!
När man var ännu mer rund om magen var det dags för film och godis, som även var Ellenas :S (förlåt om vi snyltade på dig...). Hela den här kvällen tror jag egentligen att vi hade för att Kajsa just nu är i Göteborg, alltså som en avskedskväll? Men hon kommer ju faktist hem på måndag(tisdag?). Förresten tror jag att det var nyttigt för mig att få träffa lite människor. Men då borde vi ju ha en avskedskväll för Ellena innan hon åker till fjälls på onsdag:P ytterligare en anledning att äta lite smått och gott...haha, vilken gottegris jag har blivit. Borde egentligen inte äta så mycket onyttigt nu då jag bara vistas inne och att gå i trappan är den mest fysiska aktiviteten på schemat.
Nej, vill bli frisk nu!


Mina skor som jag fick i födelsedags-

                                                                      -present av mamma och pappa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0