Lördag 1 mars

Ja, igår var det skott-års-dag. Dagen var väl i sig inte särskilt speciell, förutom sista föreställningen av lyckolandet. Det var ännu bättre än förra gången! Nästa gång det är skott-års-dag ska jag och mina vänner spendera den tillsammans på något roligt vis ;-P 
   Träning om 4 timmar. Ska bli så kul. Det ska ji bli busväder så jag hoppas att vi slipper springa ute...
Elllena åker till sthlm, är glad för hennes skull även fast jag igentligen skulle ha velat följa med. 
Så otroooligt härligt med lov.
Lördag: Träning
Söndag: Middag hos Kajsa
Måndag: Kanske åka till stan
Tisdag: Evelina kommer nog (eller på torsdag)
Får väl se hur mycket av det här som händer... Men träningen och middagen är ju redan bestämd.

Kajsa. Min lilla vännina i lyckolandet <3
image7


Ska äta frukost nu.


Har precis duschat efter träningen. Det var kul och faktist inte alls så jobbigt som jag hade förväntat mig. Måste ha fått bättre kondis sen dom förra gångerna :-P
Pratade alldeles nyss med Kajsa om morgon dagen. Vi kommer se till att det blir den bästa kvällen på länge... Och hör sen! 
Mattias har kopplat in hemmabio-systemet i vardagsrummet, det är en helt annan känsla att kolla på tv nu :) Ska försöka göra klar min idrottsuppsats nu i början av veckan så jag slipper känna mig pressad av den, ordentlig som jag är... 

Kommentarer
Postat av: Anonym

I LÖÖV IT :D

2008-03-01 @ 09:39:56
URL: http://kajalla.blogg.se
Postat av: Malan

Sååå fin!! Våran sötaste Kajsa!

2008-03-01 @ 18:10:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0