Hemma, sjuk.

Var ju hemma idag på grund av min hosta, eller egentligen tror jag inte att det bara är host-bakterierna som förstör mig. Mår ibland illa, till exempel vid lite mer ansträngande saker. Som att duscha (jag vet, det är egentligen inte jobbigt!), fixa mat...
Är nog inte redo för en vanlig dag imorgon. Är bäst att jag håller mig hemma tills jag iallafall inte riskerar att spy på någon för att "anstränger" mig. Näe blir det inte bättre om någon dag blir det väl till att besöka läkarstationen igen, känns som att jag håller på att bli stamkund där. Lite konstig känsla eftersom jag brukar vara pigg och frisk typ året om!
Har ingen aning om jag ska vara med på lägret VCK ska ha 30/4-1/5. Med övernattning och allt.
Det är ju ett litet märkligt datum måste jag säga, kanske kan vara med på dagaktiviteterna och åka hem på kvällen... Sen känns det som att jag egentligen inte passar in i gruppen eftersom dom andra har åkt minst ett år mer än mig. Har en känsla av att övningarna kanske inte kommer att passa min nivå direkt....;-P
Men men, jag ska kämpa för mitt mål, SM :)

Kommentarer
Postat av: Elena

Hej min kära vän, fortfarande sjuk... vill du att jag kommer med några böcker eller någonting? kanske en spännande bok från biblan? Jo, jag har ju redan börjat med vårjacka. Våren är mig varmt välkommen. :)

Juste en tjejkväll planeras. Vet inte när det blir och inte var men... Jag vill ha dig där!

Krya på dig sjukling. Kramar.

2008-03-11 @ 20:46:17
URL: http://elllena.webblogg.se
Postat av: Ellena, Emelie, Kajalla med flera

Vi saknar dig!!!

2008-03-12 @ 08:56:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0