Fredag 14 mars

Frukost, Hostmedicin, Tablett, Sova, Film.
Det har min dag bestått av. Känner mig helt konstig av penicillinet, kan vara pigg i ena minuten för att sedan bara slockna och vakna utan att komma ihåg vad som har hänt. Som när jag kollade på filmen som mamma hade hyrt till mig, missade slutet bara för att jag föll in i någon trans liknande sömn. För övrigt var filmen väldigt bra :)
The HeartbreakKid  Med svensken Malin Åkerman och Ben Stiller i huvudrollerna. Sevärd film!

Missar vårens höjdpunkt på grund av min sjukdom. Enduro-VM. Då jag knappt orkar duscha sätter jag mig inte frivilligt i en bil för att sitta och åka cirka 1 & ½ halv timme innan man ska vara ute typ hela dan för att försöka hänga med och se så mycket som möjligt. En total omöjlighet för mig i det här skicket som jag befinner mig i idag! Får försöka se fram mot min dag på måndag :) Hinner kanske prata litegrand med Malin i helgen då hon kommer för att rida Rambo som jag inte har kunnat rida eller kommer kunna rida på ett tag, tycker det är himla synd eftersom han gick så bra och hade fått upp konditionen innan jag blev sjuk. Antar att jag får börja om från "scratch" när jag väl orkar sätta mig upp på hästryggen.

Let's Dance har varit kvällens tidsfördriv än så länge. Nu är det Hjälp som jag ska kolla på, det är ju så sjukt. Gammal gubbhumor!

Ska bara tillägga att jag saknar min kompisar otroligt mycket....<3

Kommentarer
Postat av: Elena

Dina kompisar saknar dig med!

2008-03-14 @ 23:20:53
URL: http://elllena.webblogg.se
Postat av: Littlepuh.blogg.se

Saknar dej med!

2008-03-18 @ 16:47:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0