Dagen innan min dag :)

Har precis duschat. Det är fortfarande lite av en ansträngning men betydligt lättare än förut. Kom alldeles nyss på att jag inte har bestält klipptid än. Vilket iof inte är så konstigt då jag har varit liggande ett bra tag nu. Var utanför dörren en snabbis idag för första gången på över en vecka. Min kropp har liksom förtvinat bort (alltså musklerna, dom som fanns;P) och jag undrar hur lång tid det egentligen kommer att ta innan jag är mig själv igen. Skulle vilja byta ut den här människan som jag ör idag till den friska, glada, pigga som jag var innan.

Det luktar choklad ifrån ugnen i köket. Det är tårtan tills imorgon som jag har beställt, blir hungrig av att bara känna lukten...

Har ingen aning om jag orkar med skolan på tisdag. Får väl försöka röra på mig idag och imorgon så jag märker hur mycket jag egentligen orkar. Måste ju erkänna att jag är lite avundsjuk på dom som är friska och får ha en trevlig friluftsdag i fjällen imorgon. Det verkar ju inte bli så jättebra väder men det är ju iaf roligt att få vistas i backarna! Jag lär ju ligga här hemma i soffan och somna in i konstiga tupplurer med jämna mellanrum samtidigt som typ Tv-shop visas på tv eller nåt.... Så himla tråkigt, jag vet eftersom den senaste veckan har haft fem sådana här dagar, precis lika dana allihop...
Men man kan ju alltid pigga upp sig själv med att det faktist är min dag:)
Min enda dag på året:)
Självklart ska den inträffa då ja e sjuk och käkar penicillin för fulla muggar, men okej det är faktist...
MIN DAG:)
Det ska inget få förstöra!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0