Snuskpelle..

Dagen började med att kliva upp tidigt för att jobba, har tappat lusten helt för det nu, inte ens fast jag brukar gilla det jag håller på med är det inte roligt... Och dessutom så ska vi jobba typ hela kvällen imorgon...känns inte så inbjudande, jag menar vem är på golfbanan i fränsta en fredagkväll för att lyssna på oss?? Typ ingen, det är så otroligt värdelöst, det enda positiva med dagen är att vi inte börjar förns halv ett så jag kan ta en ordentlig och välbehövlig sovmorgon.

Annars har väl den här dagen varit helt ok. Jobbat först (spela på ICA) hem han sitta i solen lite innan maten. Sen kom Malin hit och vi var ute och sprang ist för att duscha sen gick vi ner till forsen och tvättade oss (det är egentligen som en stoor utedusch) usch vad kallt det var! Efter vi hade fått på oss lite kläder åkte vi till Ånge och Gluggen där det köptes mjukglass. Träffade lite folk sedan begav vi oss hem. Väl hemma blev det ett dressyrpass på plan. Gud vad hästen är lat, kan inte riktigt tro det....

En jobbvecka kvar innan jag drar på läger med Malin och Rambo, hoppas och tror att det blir bra :) efter det har jag helt och hållet lov tills skolan börjar igen, ska verkligen försöka följa med upp till Lombäcken så ofta som möjligt så att det blir ngt av mig en dag:)

Har för övrigt gjort bort mig, eller ja gjort bort och gjort bort, har väl mer framställt mig själv som en snuskpelle. Vilket egentligen inte gör nåt (enligt mig) men man kanske ska vara lite försiktig i början vid en ny bekantskap? Kan bara säga att det har hamnat på glömhyllan, tills jag drog upp det nu. Men sen så åker det tillbaka dit igen :P

Nej, nu ska jag ta och fika det efterlängtade kvällsfikat.

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0