Storsjöyran

Imorrn åker jag Malin och Jenny upp på yran. Det kommer bli så himla kul. Vi åker iaf upp med fredrik, malins bror, och tåg hem på söndagen. Sen var det väl tänkt att vi skulle ha lite mys på fredagen och gå på stan på lördag innan yran. Ska iaf inte ha för stora förväntningar så jag inte blir besviken om det är dåligt.

Var iaf på banan idag, ingen vurpa och därför inget snett styre heller ;P vilket framsteg..

Gårkvällen var också bra, båtåkning, ringåkning, grillning och mys i Ånge med Kim, Malin och Viktor. Jag undrar när jag får bilderna från Malin...

Bara tre veckor kvar innan det börjar igen, det hemska. Vill verkligen inte...

Måste fika nu innan jag avlider av näringsbrist... xD

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Dags att ta bort bilden på mig?

2008-08-01 @ 10:14:05
URL: http://kajalla.blogg.se/
Postat av: Elena

Hej hjärtat! Haha, jag skulle också till yran men.. Ha kul åt mig:P Jag saknar dig!

2008-08-01 @ 21:27:35
URL: http://elllena.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0