Söndag, innan läger.

Imorrn far jag och Malin upp till Svedjan för att vara poå ridläger i fem dagar, alltså tills på fredag. Det ska bli så otroligt roligt men jag är samtidigt nervös. Hoppas iaf att det ger ngt så att det var värt pengarna!

I fredag var ju iaf jga och Malin på Fränstafestivalen, helt värdelöst. Ingenting, absolut ingenting fanns det där. Det sämsta den här sommaren tror jag.

Igår var det Myggjakten, blir så sugen på att köra när man kollar på alla andra duktiga som tävlar. Vill också kunna så bra! Men det kommer väl, ska försöka köra så mycket som möjligt när jag kommer hem, ska ju typ vara hemma hela sommaren sen, lr jag ska på Yran också men det lär ju bara bli kul :) Man klanske träffar någe kult folk? :P

Iaf så på lägret finns det ju varken mottagning på telefon lr internet, undrar hur jag ska överleva.. Kommer helt säkert att vara lite rastlös på kvällarna och inte veta vad jag ska göra.. Men förhoppningsvis så får vi bra sällskap :)

Nej nu ska jag ta å packa dte sista innan fikat. Hörs till helgen:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0