Röd inte brun...

Dagen har varit underbar med sol och värme. Har till och med lyckats blivit röd ist för brun... Angående mina blåmärken som jag har på benen så är dom från jetski-körningen, ingenting annat! Ser lite halvt misshandlad ut, man kanske kan sola bort det? :P

Har ju inte skrivit på ett tag så ja kanske ska berätta om det som hänt.

I lördags var jag i Ånge med Kim och Viktor och åkte båt å vattenskidor, det var kul. Efter det var det middag här hemma för familjen Larsson och Hultin. Inte lika kul men det gick det med. På söndagen fick jag träffa Kajsa för första gången på typ en månad, lr egenltigne tre veckor men det kändes som en månad. Vi åkte till Lillsand och badade, även att det redn var folk då vi kom dit och att det hann komma dit ytterligare några till innan vi for hem... På kvällen tränade jag med laget i busvädret, vi var tvungen att gå in då det åskade som värst.
Igår var jag typ hemma hela dagen och byggde hästhage med pappa, hur varmt som helst att ha på sig jobbarbyxor i den här värmen! På kvällskvisten kom Kim, Viktor och Burvall och vi åkte jetsik och kollade på film.

Ikv så hälsade jag och Kajsa på Malin vilket resulterade i dom här bilderna eftersom vi inte kan låta bli att fjanta oss xD






Det var en uppdatering på mitt liv just nu.

Troligen yran till helgen, nån mer som ska dit?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0