Regn, regn och regn..

ja, det har väl den här dagen bestått av till största del. Familjen åkte ändå till Lombäcken för att träna. Det gick så j'vla bra. Blev så lycklig då jag lyckas få upp fart så det blir:


    Bra flyt i kurvorna

    Och hopp bl.a ut efter åsen

Älskar den kittlande känslan i magen (spec utför åsen ;P) och kicken man får av att köra, och framförallt gasa och hoppa, antar att det var därför jag fastnade för det.

Imorrn blir det jobb (igen...) som jag inte alls ser fram mot. Skulle hellre vilja vara hemma å lata eller göra nåt viktigt som att motionera Rambo inför v 30 eller umgås med mina vänner. Men sen är det bara fyra dagar kvar av det och då spelar vi dessutom mest på äldreboenden och sånt shit, det brukar iaf vara uppskattat på såna ställen.
Hatar egentligen den här kommunen, förstår inte hur jag frivilligt kunde välja att stanna kvar i tre år till. Men sen bär det av, helst på en jorden runt resa med mina vänner lr nåt liknande :)

Har för övrigt svullat som f'n ikv, magen bara spänner och jag är rastlös (antar att det är sockret som gör verkan) tänkte försöka springa imorgon, innan jobbet kanske??

Ha en bra lördag kväll!





Kommentarer
Postat av: Elena

Va det verkligen frivilligt? Skulle snarare kalla det förhandlat... Saknar dig! Puss & kram.

2008-07-14 @ 13:19:02
URL: http://elllena.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0