Hemma..

Hemma från Storsjöcupen, har haft det helt underbart. Vet inte riktigt om jag kommer att kunna uppleva något sådant igen. Vi spelade grym fotboll, speciellt i  matchen mot segrarna av cupen, Tierp. Hade vi inte mött dom i åttondelsfinalen hade vi gått mycket längre, det är jag säker på! Vi hamnade iaf i slutspel i A-gruppen, vilket betyder att vi är bland dom bästa lagen :) Discot var en aha-upplevelse, så mycket människor på ett enda dansgolv, behöver väl inte nämna att det var bättre än här hemma? Dom flesta dansade och hade roligt, vågade till och med dansa i "ringen" med en kille. Förstår inte att jag gjorde det. Kommer iallafall alltid att komma ihåg kommentaren jag fick av Kajsa på kvällen :) som jag för övrigt kommer att sakna nu då hon är borta i England i tre veckor.
Vi spelade också minigolf då vi var däruppe, ingenting för mig kan jag säga. Bollen levde sitt eget liv...
Borde egentligen packa upp mina saker, men eftersom Therese är så lat så lär det väl ta ett tag innan det är klart.

Har börjat fundera på nästa år, eller till hösten egentligen... Vill inte gå i den klassen som jag ska göra. Det känns som om alla andra är nöjd och glad för att jag ska bo hemma och läsa en "bra" linje, det värsta är väl att det är för sent nu... Men jag har ångest... hoppas att jag ångrar mig och tkr att det blir jättebra här hemma...

Här är iallafall länkar till Storsjöcupen och lag-hemsidan där det finns bilder: (det finns det iof på storsöcups-sidan också under fliken bilder)
  www.storsjocupen.se/Webbilder2008/pages/P7011715.htm

alby

Nej nu ska jag iaf försöka packa upp mina väskor...

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0