Hemma :)

Nu har jag kommit hem från lägret uppe hos Ulla. Kan egentligen inte förstå att en vecka redan ha hunnat gå, tyckte jag alldeles nyss lastade Rambo och skjutsade upp honom:P

Veckan har iaf varit bra, har lärt mig en del saker som jag kommer ta med mig i framtiden. Sällskapet var också bra, eller ja från början (eller rättare sagt typ tills på onsdag lr torsdag...:P) var det inte många som frivilligt pratade med mig och Malin. Angående kortspel som vi spelade på kvällen så är jag egentligen duktig och kan vinna mycket mer än vad jag gjorde, ville ju inte bara verka överlägsen över dom andra.

Kettman är också ett djur jag alltid kommer att komma ihåg, har inte träffat honom bara sett honom på bild och hört saker om han, har verkligen inget emot åsnor det var bara så himla roligt....

Imorrn är det middag här hemma för Larsson och Hultin. Petra kunde inte följa med :( Får hoppas att det blir bra ändå...
Vad som händer på dagen vet jag inte riktigt än, det finns väl planer men ja som sagt så får vi se hur det blir.

Crossåkandet ska också fortsätta, har ett mål för kurvtagning inför nästa pass.

Fart in i kurva.

Avslag.

Ett påslag

Ut ur kurva


Har lärt mig av storboysen att det är så det ska gå till, sen om man vågar är ju en annan sak, har ju en egen erfarenhet av kurvor som inte alltid är så positiv.. Men jag ska verkligen försöka bryta mitt tipp-mönster jag har i vissa kurvor..


Nu ska jag iaf åka lite mer jetski på sjön, tog min första tur idag. Det är grymt roligt!

Hade bra i finvädret ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0