Torsdag 14 feb

Jaha, idag var det alla hjärtans dag igen. Inget speciellt med den här dagen för mig...
Igår var det mer speciellt. Heidi Andersson och pappa Kent kom till skolan och instruerade oss i armbrytning. Eller som det heter på det internetionella språket, ARMWRESTLING. Det var riktigt roligt, så kul att jag åkte ner på kvällen för att träffa henne på pläjset :) Eller igentligen så åkte ju jag och Elena ner för att fika på konsum. Det gjorde vi också, innan vi träffade Heidi. Om ni undrar så åt jag en god Budapest-bakelse med en stor kopp rött te till. Jaja, tillbaka till armbrytningen. Tycker att det var himla roligt, kommer nog att bli en av dom som hänger vid bordet vi ska få till skolan. Lyckades få blåmärken på höften också... eller det är brunt igentligen..:S 

image2

PAPPA KENT OCH HEIDI.


Skrev uppsatsdelen på nationella provet idag. Det kändes bra. Fick sluta ett :) Nej, men jag är helt inne på det här med armbrytning nu, man kanske ska ta och börja...men jag har en känsla av att kicken kommer lägga sig om nån vecka.
Fredag imorrn, veckans höjdpunkt. Får se om jag blir hemma på kvällen eller inte...
//Glaad alla hjärtans dag!!!

Kommentarer
Postat av: Elena

=) Tessan! Du skulle passa bra som armbryterska... men då skulle du få träna upp mig så att jag iaf någon gång ibland fick vinna över dig;)Haha... =)

2008-02-15 @ 15:21:53
URL: http://elllena.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0