Söndag 24 feb

Tog sovmorgon imorse, riktig härligt! Klev upp och åt en fullkornsmacka med brieost på. Lite konstig kombination men det var faktist riktig gott. Sedan var jag tvungen att börja skriva på min musikuppsats. Det blev klassisk musik som den handlar om. Tog en ridtur på lilla Rambo innan jag satte mig på sjön för att sola och plugga på fysiken. Skulle igentligen ha kört cross idag men Mattias drog till Juånäs för att köra eftersom det är hans cross.
Kollar på skärgårdsdoktorn, det var väldigt längesen jag såg det. Det är så kul då gamla serier kommer tillbaka. Har kollat på kläder på www.nelly.se. En väldigt bra sida som jag rekommenderar. Passa på nu medans det är rea...
Malin igårkväll då. Step Up var bra med otroliga dansscener. Hade ont i magen då jag kom hem, måste lära mig att inte trycka i mig så mycket när jag igentligen inte orkar mer. Kajsa började med att somna i soffan. Sedan lyckades jag också på något vi slumra till. Hade tydligen snarkat riktigt högt... Måste sluta upp med dom där dumheterna!
Vill gå på boberg, läsa natur med data- och matematikvetenskap. Gå idrottsgymnasiet genom att välja ridning på elevens val. Fortsätter såklart då med musiken som vanligt på musikskolan.
Gör jag så kan jag bo kvar hemma, ha kvar hästarna, få en otroligt bred utbildning samt hålla på med hästar och musik på lektionstid. Det låter väl bra!? Oj, glömde bort en sak, kan fortsätta köra cross och eventuellt kanske kloa vinterdäck till nästa vinter. Det behövs nog om jag ska klara av att köra SM om fem år som jag har lovat Kajsa:-P Världen ska få se hur duktig jag är och att jag inte fruktar något!
Haha, vilka planer....
Ska iaf skriva klart min uppsats nu.
Hejdå <3


Kommentarer
Postat av: Elena

Yes, det var det nog:P

2008-02-25 @ 22:07:38
URL: http://elllena.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0