Söndag 17 feb

Jaha då var man riktigt sjuk igen, har så fruktansvärt ont i örat. Har nog öroninflammation av den värre sorten. Ska kolla upp det imorgon. Antar att jag måste äta penicillin (stavas det så?) :S Träning nu, som jag inte är med på.
Kollade på " Se upp för dårarna " igår, den är ju så otroligt bra! Roligare film får man leta efter.
Har massor med läxor som jag borde ha gjort men det har liksom blivit uppskjutit av någon konstig anledning. Har ni något förslag på vad jag kan skriva om i min musikuppsats? Har verkligen ingen aning, det är så svårt att bestämma själv!
Blåmärket envisas fortfarande med att synas, har upptäckt ett (eller två igentligen) till under armen. Tog alldeles nyss en alvedon så jag förväntar mig att värken ska släppa snart! Det är så otroligt jobbigt att inte vara frisk. Vill bara bli kry så att jag kan sätta igång att träna ordentligt.
Ska till tandläkarn på torsdag. Usch vill inte...när man var liten så spelade det inte så stor roll men nu så är det alltid något som inte är bra då man går dit. Men den här gången ska väl allting vara perfekt. Jag använder ju till och med tandtråd varje dag nu!  
Familjen är ute på sjön nu. Det är skönt med lite lugn och ro men jag skulle ju hellre vilja vara ute med dom. Skulle igentligen ha frågat om jag fick ta en tur på crossen idag om jag hade varit frisk.
Okej jag erkänner att jag mest har klagat i det här inlägget men jag mår verkligen inte bra.
Hatar bakteirier!!! Jag kanske skulle bli en forskare eller en professor som kunde hitta på något bra förebyggande medel mot alla bakterier. Vad livet skulle vara lättare då, utan dessa parasiter som livnär sig på våra kroppar.
Näe jag ska nog fortsätta att fundera på det där unniversalmedlet.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0