Onsdag 27 feb

Måndag: Skola, rida en halv-tokig häst!
Tisdag: Skola, spela i Sundsvall.
Onsdag/Idag: Skola, rida.

Igår var en lååång dag. Resan ner till gick ganska snabbt men det beror nog på att jag och pappa diskuterade allt möjligt. Började inte spela i stan förns 19.00. Sedan höll det på i två timmar till nio. På vägen hem for jag och pappa in på donken och fikade :) åt en riktigt god McFlurry, Chocolate Crunche tror jag att den hette. Är verkligen att rekommendera! 
  
Har letat information om thailändsk matkultur. Ska ha ett slags matlagningsprov imorgon samt lite fakta. Har även NO-prov. Elektrokemi? eller näe det var nog något annat...

Nej men nu måste jag nog ta tag i NO:n samtidigt som jag sitter och funderar på hur kul det var i somras:) (Eller ja, på bilden var det ju typ vinter.....)
image3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0