Måndag 18 feb

Var hos doktorn idag. Ingen sjukdom, igenting! Trodde verkligen att jag skulle ha något virus eller liknande i kroppen. Var iallafall irriterad i halsen samt örat. Skulle väl bli bättre enligt honom. Har faktist inte tagit någon alvedon idag, vilket framsteg!
Direkt på morgonen hade vi dans. Det var roligt även om jag blev väldigt trött och mådde illa på slutet. (Skulle kanske inte ha varit med igentligen...?) Det var bugg och foxtrott. Foxtrotten är ju en väldigt närgången och lite mer mysigare dans än buggen. Men jag gillar buggen mer :) Kan ju även tillägga att det beror ju på vilka man dansar med, vissa är ju roligare än andra....
Salsa imorgon :-P Hoppas att det blir roligare än förra året.
Förväntar mig faktist att torsdagskvällen i Erikslund blir bra!
Får sikta på att köra cross till helgen. Ska bli sååå kul :)
Har fixat biljetter till premiären för lyckolandet på onsdag, det ska också bli mycket roligt...
Hoppas bara att föreställningen blir bra. Efter det jag har hört så skulle det vara mycket som inte fungerar än och ändå är det bara en dag kvar till föreställningen. Jaja jag ska inte vara negativ, det blir säkert bra!
Franska prov på torsdag, musikuppstas nästa vecka... Jag kanske skulle sätta igång med nåt av dom.
Finputsningen av crossen har liksom stannat av ett tag, det är också något som jag borde ta tag med.
Ska iallafall kolla på Anna Pihl nu.
Hade!


Kommentarer
Postat av: littlepuh.blogg.se

Avundsjuk på er som får dans i Erikslund!! :D Jaa du, ja ska kolla på Kajsa på lördag!! Å jag lovar det att dom troligen kommer ha koll på grejerna då!! :)

2008-02-19 @ 16:07:19
Postat av: Littlepuh.blogg.se

E du 17 lilla vän? ;)

2008-02-20 @ 17:00:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0