Lördag 9 feb

Ja, vad ska man säga. Efter tre rullar med ner-snorat papper, ett antal timmar framför teven och ett par röda svullna ögon är äntligen bakterierna på väg att lämna min kropp!
Ja eller jag har väl lyckats jaga iväg dom :) Antar att det bröt ut efter fotbolllsträningen när vi sprang ute och jag hade glömt både mössa och vantar...Gjorde iaf konditionstestet på träningen och jag måste säga att det kan ju verkligen bli bättre,men jag kan väl skylla på att jag var på väg att bli sjuk;P
Efter träningen gick jag ner till konsum och köpte en macka till lunch innan konserten som vi skulle ha för Åke. Väl inne på Konsum träffade jag Ellinor och Elin som jag fikade med.
Konserten var lyckad, Görans flöjtspel är ju mer än underbart...önskade att jag också kunde spela den sorts flöjt/flöjter som han gör. Spelningen varade i hela tre timmar!
I dagsläget ser min vår ut så här (i musikväg):

Provspela för gymnasie
Konsert för småskolorna i Torp kyrka
Konsert med mig som soloartist
Resa till Estland med någon orkester i Sundsvall som saknade flöjt-folk.
 
Estlandresan är dock inte helt spikad än, men jag hoppas verkligen:)

Gjorde gymnasieval för nån dag sedan....känns lite konstigt måste jag säga, jag gick ju alldeles nyss i sjuan! Valde:
Est/Musik-Hedbergska
Natur-Boberg med musik på iv-valet.

Så det blir ju antingen bo kvar hemma, vilket vore det mest praktiska, eller sälja hästarna å flytta till stan. Det tål att funderas på ett tag.
Känns lite skrämmande att jag antagligen vet vad jag ska gå i maj trots att det igentligen inte är helt säkert förns i Juli. Verkligheten är ju att det är min framtid, vill inte välja, vill vara liten jämt, inte ta något ansvar... Men samtidigt vill jag bara fälla ut vingarna och lämna boet om än lite tidigt kanske, Har verkligen inte en aning om vad jag ska göra!




Malin ville att jag skulle komma till henne ikv men just nu så känner jag att jag inte orkar, är helt slut efter veckan. Jag kanske ringer till henne ist. Har fortfarande inte åkt hennes gula Nissan, undrar när det blir....
Fick reda på att Mattias har beställt dubbdäck till crossen idag:) ska hämta dom i Sundsvall nästa helg, förväntar mig faktist att få ta en tur på sjön när däckena är på.

Ha det gott allesammans   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0