Lördag 23 feb

Sista Nalle-konserten idag. Åkte dit för att träna vid tolv tiden. Lite väl tidigt enligt mig eftersom själva konserten inte skulle vara förns fyra. Väldigt lite publik, som vanligt. Men det fanns nallar i massor. Idag hade det blivit ungefär åtta sopsäckar. Alla barn i Lettland kommer att bli så glada.
   Ska till sundsvall på tisdag för att spela med dom som jag ska åka med till Lettland. Jag åker ner och hem med pappa eftersom han ändå skulle hälsa på Larsa.
   Ska till Malin nu. Det ska bli så kul att få träffa mina små änglar <3 The Pacifier går på 4:an kl 21.35 tror jag. Den är nog bra men jag tror att vi skulle kolla på Step Up. Äntligen får jag se den filmen!!
   Fysik, engelska, musik och jägarexamen ska jag göra imorgon. Jag borde även hinna vara ute eftersom jag inte har varit det särskilt mycket dom senaste två dagarna. Det som är viktigast är väl igentligen fysiken och musiken (det rimmade ju;-P) men jag tänker absolut inte spenera hela morgondagen till det. Vi får se hur mycket jag orkar med. Måste fixa något till Evelinas födelsedag på onsdag, har verkligen ingen aning om vad hon behöver eller skulle vilja ha!
Ska dra till malin nu iaf!


Kommentarer
Postat av: bella

Vad kul att du ska till lettland :P

2008-02-26 @ 15:02:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0