Lördag 16 feb

Ja vad ska man säga, jag håller på att bli förkyld igen. Hade ont i halsen när jag vaknade imorse. Känner mig allmänt hängig och trött. Ville verkligen träna imorrn men nu går ju inte det. Det var ju en vecka sedan jag blev frisk, eller tydligen så var jag inte riktigt frisk. Känner bara att det är så typiskt. Kommer inte kunna träna på torsdag eftersom det är danskväll med skolan, nästa träning (som såklart skulle ändras till lördag) är jag och spelar i Torp kyrka. Alltså så är det ungefär två veckor innan nästa träning för min del... =S Jag får väl försöka ge mig ut själv när jag har blivit helt frisk. Men det är ju så, hälsan kommer i första hand.
Red på en långtur imorse, det var så skönt att få komma ut. Det gick faktist riktigt bra, tror att jag kommer få träningsverk...
Har kommit på att jag borde önska mig dubbdäck till crossen, det vore bra att kunna träna nu lite sådär på sjön innan det kör igång på riktigt. Men igentligen så är det ju viktigare att jag har riktigt på fötterna och ordentliga skydd på kroppen. Varför ska allt vara så dyrt, man är väl inte gjord av pengar!?
Borde lämna in min reportoar till fonus, vet inte varför jag har skjutit upp det. Det vore ju bra att få en extra slant ibland. Det skulle faktist underlätta!
/ Den fattiga...


Kommentarer
Postat av: Bella

Du skriver ju jätte bra Tessan!
Önskar att amn kunde skriva lika bra som dig=P

2008-02-16 @ 15:57:25
URL: http://belllllllla.blogg.se
Postat av: littlepuh.blogg.se

fonus? :o

2008-02-16 @ 22:04:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0