Fredag 22 feb

Dagen började 05.45...lagomt tidigt....näe på tok för tidigt. Speciellt när alla andra är lediga. Åkte till Ånge för att sedan åka vidare till Fränsta och Torps kyrka. Hade två "nalle"-konserter för 1-4 i skolorna i kommunen, det gick bra. Inte så svårt. Åkte på att ha allsången med eftersom Nils-Åke hade fått magsjuka..:S Men det gick också bra. Angående "nalle" så samlade barnen in sina nallar som dom inte längre leker med för att skicka dom till något land i Baltikum. Otroligt många söta och fina nallar som kommer att få nya ägare. Var uppe i tre sopsäckar då vi dagen var slut. Förhoppningsvis skänks det någon mer nalle imorgon.
   Haft dansträning hela veckan. Otroligt roligt. Danskvällen igår var också lyckad, lite kort bara. Minerva var ju helt klart bäst! Humöret var på topp för alla och vi dansade och hade trevligt :)
Näe har verkligen ingen lust att åka ner till Fränsta imorgon för att ha en till konsert. Visst, det går till något bra men jag vill inte sitta inne en hel dag istället för att få vara ute och röra på mig i solen. 
  

Får fälja med till Estland för att spela. Fick beskedet idag. Tar ledigt två dagar, åker över nationaldagen och en helg. Tar buss ner till Stockholm och sedan färja. Vi ska bo på ett spa-hotell, vart vet jag inte än men det visar väl sig.
   Åker väl med ner till sundsvall någon tisdag för att träna med dom så jag vet vad det är vi ska spela.
Jaja, ska nog sova snart om jag ska orka upp imorgon.
Sov Gott!!


Kommentarer
Postat av: littlepuh..

Härligt de där lät!! :D

2008-02-22 @ 23:05:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0