Fredag 15 feb

Hela dagen har varit jobbig, inget som har funkat riktigt bra...
Började med nationellaprov direkt på morgonen, sen en låååång SO lektion som handlade om ekonomi....så segt... sedan på matten fick vi tillbaka ett test-prov, behöver väl inte ens säga att det gick dåligt...
Näe, bättre dagar har funnits. Hoppas att nästa vecka blir bättre.
Mina vänner bakar tårta på pläjset, eller Elena iaf. Eremiten tog över inom mig, det är därför jag sitter här istället för att vara social och umgås med mina vänner. Men jag hinner ju träffa några av dom på träningen på söndag:)

Nu är dubbdäckena på crossen, borde få låna den för att prova en liten tur på isen. Jag borde ju inte lyckas förstöra den på en gång, eller!?
Blåmärket börjar försvinna nu :) det ser faktist lite lustigt ut med en stor brun fläck på höften....
Hade igentligen tänkt att gå ut och springa ett tag ikväll men efter middagen var det inte så lockande längre. Måste verkligen försöka för att få upp konditionen igen, speciellt nu när jag har varit sjuk.   
Jaja nu ska jag fortsätta att kolla på Let's Dance

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0