Fredag

Veckan har gått as segt. Men nu är det äntligen fredag och den härliga helgen kan börja ;) kom alldeles  nyss hem från ånge, tacos med pojkarna, rätt så nice :P
   Morgondagen börjar med en ridlektion (förhopningsvis lite mer pengar till kassan...) sedan packa, duscha och ta 14.47 tåget till Östersund. Kommer bli lite stressigt att hinna med allt här hemma innan, men men... Det ska iaf bli jättekul!!!!

Idag hälsade min kära Ellena på mig på skolan, haha inte bara mig egentligen men hon gjorde mig sällskap på min otroligt roliga (not!) mattelektion. Sedan skolfoto, jobbigt, jobbigt....

Sovdags nu eftersom det vankas jobb imorrn innan jag far ;)
Take care.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0