Crossläger 31 apr-1 maj


Har nu varit på mitt första crossläger. Har varit väldigt roligt och lärorikt. Men jag kan ju säga att efter två dagar med fyra intensiva träningspass om dagen så är jag lite öm i kroppen nu, vilket bara är en ganska härlig känsla (så länge det är på en lagom nivå). Har fått blåsor ovanpå blåsor i handflatan, vilket inte är så trevligt.

Alltså så blev mitt firande av sista april på crossbanan. Vi hade både brasa och fyrverkerier, i år så var det till och med jag som fick äran att tända brasan :) Tog med mig en stol och bänkade mig framför den. Satt länge och värmde mig, ända till halv tolv tror jag (oops) alla hade iallafall gått och lagt sig.

Bara nån vecka tills veckoträningarna drar igång igen. Ska verkligen försöka lägga ner tid på det så att jag kommer nån vart med körningen! Har ju ett löfte att hålla, fem år.

Var kanske lite dum som sa nej till att köra mer i helgen, men ska jag vara ärlig så pallar jag nog inte det. Har ju träning på söndag så träningsvärken lär ju precis ha lagt sig till träningen. Nej, crossen får vänta ett tag nu, typ en vecka eller så :)

Ska vila min uttröttade kropp framför tv:n med något slags fika, lär nog slockna i soffan sedan.

Natti Natti!


Kommentarer
Postat av: kajsa

hej, jag heter kajsa. ja du tranıngsverk kan endast lındras med tranıng ( ı mın varld.) ;) Hehe.. hoppas du har det varmt ı sverıge, har ar det skıtvarmt ( jag svettas hela tıden ;))...

2008-05-05 @ 16:45:49
Postat av: Therese

Haha, försöker du göra mig svartsjuk kajsa lövgren?
Ska faktist träna imorrn om du undrar. Ska egentligen göra en cup mot dig, sola hur mycket som helst så att jag är lika brun som dig när du kommer hem :P tror du att jag lyckas? Just nu är det faktist jättefint väder :)

2008-05-05 @ 19:28:15
URL: http://qlyftig.blogg.se
Postat av: Therese

Hej, alla!

Om ni undrar varför det inte har blivit skrivit så är det för att min blogg vägrar publisera nya inlägg, kan inte heller se statistiken längre. Vi får hoppas på att det ordnar sig snart så att ni kan fortsätta läsa om mitt otroliga spännande liv
;-P

2008-05-05 @ 19:29:58
URL: http://qlyftig.blogg.se
Postat av: Elena

Haha! Jo, hoppas det gör jag! (: Du får skriva dina inlägg vid kommentarerna:P

2008-05-17 @ 15:26:58
URL: http://elllena.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0