Chokladtårta och saffransås!

Sov till 10.00 imorse, fatta att jag lyckades sova när hela familjen härjade omkring. Märkte inte ens att dom åkte. När jag hade ätit lite frukost slog jag på en av de tre filmerna som vi hade hyrt. Kommer inte ihåg vad den hette men Jennifer Garner var iallafall i huvudrollen. Den var riktigt bra!
Ja fyllde femton igår då. Det känns som att åldern är fel. Som att det har begåtts ett misstag i historien. Känner mig inte alls som någon som precis har fyllt femton. Egentligen känner jag mig inte som någon ålder alls. Åldern tycker jag inte står för så mycket heller. Man  är ju född som en personlighet, och visst kan den ändras med tiden men jag tror faktist inte att det blir så drastiskt som det verkar. Jag tror att ålder och "mogenhet" beror på hur mycket man har hunnit uppleva i sitt liv och vilka man umgås med. Eftersom jag umgås med dom äldre och har hunnit uppleva många saker i mina unga år så kanske det inte är så konstigt att jag inte trivs med min ålder.
Vet ändå redan nu att det kommer bli värre med åldersskillnaden i framtiden (den åldersskillnaden som jag egentligen inte känner) tills jag blir 18. Jag är ju van att alltid vara yngst och så, men det är ju inget jag tänker på. Känner mig faktist som alla andra. Hoppas bara att ingen dömmer mig för att jag är yngre.

Förresten angående rubriken så är det vad jag har ätit idag, dock inte tillsammans. Chokladtårtan är det bara en liten bit kvar av, den ska jag äta upp imorgon:)
Saffransåsen åt jag till bandspagetti med kyckling, mycket gott!
Till mina kompisar kan jag iallafall säga att det inte blir någon skola för mig innan lovet. Kan bara hoppas att vi syns då! <3


Kommentarer
Postat av: Elena

Är du frisk imorn(fredag den 20)? :)

2008-03-20 @ 18:58:42
URL: http://elllena.webblogg.se
Postat av: Elena

Malin och jag tänkte åka till Kajsa. Jag tänkte åka med 4:a bussen. Kom du med! Kajsa åker ju till Gtb vid 22.00?

Jag saknar dig!

2008-03-20 @ 19:39:53
URL: http://elllena.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0