Onsdag 16

Idag är det min brors födelsedag, den 16 juni. Vilket har inneburit tårta och paket :D Iallafall tillbaka till gårdagen,
Jag jobbade till två sedan blev det ett besök hos tandläkarn, som gick bra, sedan match i Vemdalen. Min andra match det här året. Det gick bra och det kan väl bevisas med att vi vann med 3-0!? Lite snopet var det iaf då vi bara hade med oss två avbytare och en skadade sig på uppvärmningen, vilket resulterade i bara en avbytare. Dom flesta fick då spela hela matchen (40 min x2) utan att sitta på bänken en enda gång, måste jag förklara att jag hade träningsverk idag...

Tillbaka till idag, brorsan fick godis filmer (M:I-2 &M:I-3) och en bok av mig (ja, jag tycker att han läser för lite ;-P). Kollade på M:I-2 på eftermiddagen, kan bara säga att jag assosierar (stavas det så?) till en person ungefär hela tiden men det är egentligen hemligt...

Kom alldeles nyss hem från Malin, lånade turbo-moppen så lite friskluft kan man ju säga att jag har fått :)

Inget givande inlägg men va f'n vill man inte läsa om mig behöver man inte det heller :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0