Måndag.

Har hunnit med mycket i veckan som har varit, för mycket för att hinna dokumentera det här allt eftersom... :-P

Lär väl inte komma ihåg allt nu men de stora grejorna som har hänt är väl att jag har spelat fotbollsmatch mot Åzö, haft första konserten med jobbet, spelat på konfirmation i fränsta, haft ridlektion och skrivit jägarexamen idag.

Börjar i ordning:

Fredag,
Konserten höll till framför Konsum/Domus, det gick bra. Gjorde väl ingen jätte-blunder men det var ju absolut inte felfritt... Skulle iaf inte ha haft på mig svarta långbyxor, det vart stekhett i solen. Efter konserten åkte vi tillbaka till musikskolan och plockade upp allting och jag träffade Ewa och fick låtarna och spelade genom om med henne inför söndagen.

Lördag:
Matchen var hemma, i Alby, mot serieledarna Åzö. Dom hade nog räknat med en vinst men ack nej. Vi lyckades hålla ihop och hade dom inte räknat bort vårat sista mål så hade vi vunnit, det blev 1-1.

Söndag:
Spelningen i kyrkan var helt underbar, älskar akustiken och känslan man får när man spelar. Skulle helt klart ställa upp utan betalning för att det är så roligt men man tackar ju inte nej till extra pengar....

Senare på kvällen hade jag ridlektion för Julia, det funkade jättebra, bättre än jag hade trott.

Måndag(idag):
Idag så red jag en lång sväng på Rambo för att börja få upp konditionen inför v.30 Träffade inte på ngt djur under tiden jag var ute och ändå så var jag ju mitt ute i skogen hela tiden... Jaja, iaf så åkte jag med pappa upp till Alberget för att skriva det slugiltiga jägarexamnes-provet. Tror att jag aldrig har varit så nervös i hela mitt liv.. Men hade sån tur att jag iaf klarade det :D Alla i hela gruppen klarade det tror jag faktist!
Efter det åkte jag ner till IP för att konstruera en jättefotboll inför Storsjöcupen, resultatet är värt att ses.

Imorgon kl 11.00 är det samling på stationen i Ånge för att packa det sista innan vi kliver på tåget upp till Östersund. Blir där minst tills på torsdag, sen beror det på hur bra vi spelar om vi går vidare till final och så. Har försökt packa allt ikv men det sista lär väl åka ner i väskan imorgon. Ska iaf ha med mig täcke och kudde så att jag kan sova ordentligt på nätterna.

Körde förresten cross i tisdags det gick väl sådär, lyckades vurpa två gånger, fick någr extra blåmärken på benen som bara vägrar gå bort. Eftersom jag blir borta hela veckan lär jag väl iaf förhoppningsvis kunna köra till helgen, hoppas bara att man isf är så pass pigg..

Nej nu ska jag plocka ihop det sista tills imorgon,

PoK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0