Lördag 21 juni

Midsommar var helt okej, kunde ha varit bättre om kusarna hade hållt sig borta. Började hos Kajsa och sedan på Forsön innan Säter.
Bilder från middagen på Forsön:

Värdinnan för kvällen...
                                                                                                 
                                                 
                                                      Hela gänget...
                                                                                         
                                                                                                                                          ...förutom...
                                    ...grillaren Rasmus.    

Kvällen var iaf lyckad, både på Forsön och på Säter.
Dagen har varit lugn och trevlig med mina bästa vänner :) Vi spenderade förmiddagen på Dammen i solen och sedan när Kajsa drog till sin mormor gick jag och Malin hem till henne, jag dragandes på moppen. Fick dock hjälp av Malin den sista biten då jag även skulle försöka äta en halvt smältande glass. 
Var hos Malin tills jag åkte hem, har fått mig några leenden idag som kommer att kommas ihåg :P Ska lägga ut en fräckis här sen nån annan dag, den är grym! Fick den av Malin...
Morgondagen kommer att spenderas i stan :)

PoK

Kommentarer
Postat av: Nicole

Hej Kajsa det är Nicole elenas systerdotter.

Elena sa att du skulle behöva en ny bloggdesign

och jag har en bloggdesigns utlottning så att om du går in här http://nicolebambi.blogg.se/2008/june/design-utlottning.html#comment och kommenterar om varför just du ska ha den så kan du ha en chans att vinna den välj om du vill ha 1:an eller 2:an

2008-06-21 @ 19:13:56
Postat av: Littlepuh.blogg.se

Tjo tjo!

Ja e en av dina bästa vänner, LYCKLIG! <3

2008-06-22 @ 00:50:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0