Fredag den trettonde...

Idag är lovets första dag :D Även en otursbringande dag som jag inte har märkt av.

Igår var det iaf avslutning, middag och bal, eller ja bal och bal....
Maten var god, sällskapet var bra, vädret var inte så bra men inget regn.
Har inga bilder, det kommer sedan.

Idag var det studenten. Snart är det våran tur, eller för att citera min kajsa:
 "Vi har bara tre år kvar, tre år kvar, tre år kvar. Sen är bara festen kvar, festen kvar, festen kvar."

Man kanske kan få komma ner till dig och fira då du går ut i gtb?

Imorgon bär det iaf av till crossbanan igen. Knäet är nästan riktigt och körlusten är på topp :) Efter det får vi se vad kvällen har att erbjuda...

Börjar få ångest inför nästa år, känner liksom att jag inte vill gå i den klassen som jag har hamnat i...
Men man kan väl inte välja sina klasskamrater heller... :S

På måndag sätter jobbet igång. Antar att det kommer bli roligt, annars är det väl bara att bita ihop och tänka på pengarna som rullar in :P

Ska även passa på att tacka Lennart, Lenni/y, för all hjälp och sådär.... Jag vet att du kommer att läsa det här ngn gång så tack!

Nu ska jag avsluta den här hemmakvällen med marabou chokladkaka. Mmm...


Puss Puss

Kommentarer
Postat av: Lennie

Tack själv Therese. Det har varit ett jätteroligt år tack vare elever som du.

2008-06-14 @ 00:03:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0