Dagen innan midsommar

Min andra lovdag på det här lovet, skulle egentligen ha jobbat men alla fick ledigt :) Tänkte ta en riktigt sovmorgon men det blev inte så eftersom att jag vaknade av att mamma pratade i telefonen (ja, vi har en fast telefon precis utanför min dörr...), lite för högt tyckte jag. När jag ändå hade vaknat på riktigt tyckte jag inte att det fanns någon anledning att ligga kvar utan begav mig till rums-soffan för att kolla på M:I-3. Även den här filmen var mycket bra, tror att jag har fått två favoritfilmer, undrar  varför... :P
Vid halv två tog jag mig en joggingtur. Har ingen aning om varför jag utsätter mig frivilligt för så ansträngande aktiviteter, känner mig jätteduktig precis innan jag ska i väg och dom första minuterna sen så önskar jag att jag aldrig hade kommit på en sån dum idé att slita på kroppen i onödan. Duktighetskänslan kommer dock tillbaka då man kommer hem levande (vilket jag inte tror att jag ska göra då jag är på själva jogging-turen) och får duscha av sig och bara slappa. Undra om jag får träningsverk imorrn??

Morgondagen ser ungefär ut såhär:

Sovmorgon
Dagsaktivitet ej planerad.
Fräscha upp sig på eftermiddagen
Grillning hos Evelina 18.00-21.00
Kvälls- och nattaktivitet på säter
Sova

Får väl se vad som händer på dagen eftersom det inte är något planerat då.
Säter blir iaf med Kajsa och Malin

Ha en trevlig Midsommar!
 
Puss Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0