Bad day!

Dålig dag.

Kan egentligen inte säga nåt annat. Det beror på två saker, två skitsaker...
Den första:
Har fått j'vligt ont i halsen och huvudvärk, funderar nästan på att stanna hemma från jobbet imorrn.
Den andra:
Mobilen är trasig, eller SIM-kortet. Hoppas att jag inte mister mina pengar (hade för första gången i mitt liv 350 kr på den!) OCH mina gratis sms som jag hade... Grejen är att kortet bara slutade fungera vid 11-tiden idag. Har inte gjort någonting annorlunda över huvudtaget, blir så sur... Har iaf mejlat nu, hoppas jag får svar så fort som möjligt, känner mig handikappad och stressad utan den, tänk om nån vill få tag på mig!?

Förresten, är jag sjuk imorrn kmr jag inte kunna vara med på sista crossträningen innan uppehållet, ååh blir så pissed off! Det finns inte plats i mitt liv för sjukdomar... Vill inte uppleva dåliga dagar heller, sååå enerverande (för att citera Kajsa, som jag tror har lärt sig det komplicerade ordet av Malin...) 

Ska iaf tjuvlåna Race-tidningen som Mattias fick idag.
 
Hoppas iaf att ni andra har/har haft det bra!


Kommentarer
Postat av: Elena

Haha, andas Tessan! Vi får börja skriva flaskpost eller vanliga brev, eller blogga, vara inne på msn hela dagarna. :D Jag älskar dig.

2008-06-24 @ 11:15:51
URL: http://elllena.webblogg.se/
Postat av: kajsa

hallå, tror inte du jag lär mig mina svåra ord själv? (NOT!) Haha :)

2008-06-24 @ 13:39:14
URL: http://kajalla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0