2 dagar kvar!

Ja nu är det två dagar kvar av mitt sommarjobb det här året, undra när lönen kommer. Hörde att det kan ta tid...

I söndags så jobbade jag ju iaf, sedan på kvällen träffades jag och Malin och umgicks, på både det ena och det andra sättet... (bilder finns på bilddagboken) Vi såg även filemn The Holiday.

Igår var vi i Ånge på middag hos Kim. Maten blev god (när den väl blev klar;P). Efter det såg vi på film hos Viktor, den nya Rambo. Har väl sett bättre filmer...

Idag har jag jobbat, latat och motionerat Rambo. Annars skulle jag ha åkt med till Lombäcken. Nu lär jag ju få vänta tills jag kommer hem från Ulla. Iallafall så har transport löst sig på ditvägen, det blir Karl-Arnes boggie, tror den kommer funka mycket bra!

På fredag drar jag och Malin på Fränsta festivalen, nån som vill hänga med?

Har fortfarande dilemmat att jag inte vet om jag ska på Storsjö-yran. Beror på om det blir nån Sthlm resa, jag är ju inte gjord av pengar. En sak som är säker är att jag iaf ska gifta mig med en rik gubbe (egentligen ska jag ju inte gifta mig men om jag nu skulle ha gjort det :P) vilken lättnad att aldrig behöva bry sig om vad saker och ting kostar och göra det man vill.

Imorrn börjar jag tio så jag kan ju iaf sova tills 8 innan jag ska upp och duscha å så. Det är så härligt att det är näst sista dagen, på fredag börjar mitt lov! Hoppas verkligen att det blir bra väder dom här sista veckorna som är kvar av lovet, vill inte ens tänka på till hösten och skolan...

Nej nu ska jag ta och lägga upp lite bilder på bdb som Malin har tjatat på mig att göra sen i Mars tror jag ;P

Pok

Kommentarer
Postat av: Anonym

rik gubbe? KIlle lilla van, du ar for ung for gubbar :) haha

2008-07-15 @ 22:17:06
URL: http://kajalla.blogg.se/
Postat av: Malin!

haha, du e toki du :p rika snubbar e ppfta dumma, eller mkt kåta :P

2008-07-16 @ 22:42:54
URL: http://littlepuh.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag som ar i england skriver oftare an du, haha! HAde, kram :D

2008-07-17 @ 21:51:00
URL: http://kajalla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0