Tisdag 12 feb

Första dagen på en vecka. Gud vad jobbigt och trist, känns som dagen har varit i en dimma, eller jag har iallafall gått omkirng i en bubbla för mig själv. Borde jobba på att vara lite mer social ibland....
Avverkningen som har pågått här har gjort att våran tomt har tappat sin charmighet, personligheten har förändrats på den. Allt syns från vägen och även all trafik hörs mycket bättre, det ända som är bra är att vi får lite mer morgonsol på sommaren då den går upp tidigt.
Heidi kommer till skolan imorrn, har igentligen inte så stor förväntan men det blir säkert bra. Borde läsa till jägarexamen men jag vet inte vad jag ska läsa på!
Bloggar ist  :-D  

Kommentarer
Postat av: kajalla

hej nörden min :) iaf vad roligt att jag hittade dej! // Bye bye töntan ( v )

2008-02-12 @ 22:29:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0