Söndag 10 feb

Tjejerna har precis avslutat sin träning och här sitter jag med ett äpple i munnen och är förkyld, det börjar ju släppa men riktigt frisk är jag inte.
Den tänkta kvällen hos Malin byttes ut mot en hemma kväll framför teven och Melodifestivalen. Tyckte inte alls att bidragen var bra, hälften av artisterna kände jag inte ens igen, men hur kunde Krister Sjögren gå vidare!? Ska vi i Sverige stå för att han är bra?! Vi ungdomar måste rösta mer så att det blir förändring. För det är ju självklart vilka som har röstat, men nu ska det bli förändring. Vi ska skicka ett bidrag som ska representera ett nytt ungdomligt Sverige. I och för sig så har Krister inte vunnit bara för att han har gått vidare till finalen. Förra årets vinnande bidrag var väl inte heller någon trist och gammal-tråkig låt (enligt mig) men om vi skiter i att rösta och lägger ansvaret på alla andra och hoppas att rätt bidrag ska vinna så vet man ju aldrig hur det blir! Ta ditt ansvar och rösta för ett acceptabelt bidrag till sluttävlingen Eurovision Song Contest så har Sverige kanske en chans att vinna, ansvaret är vårat!
Hade tänkt att slå en plingt till Kajsa och Elena sen och se om dom ville hitta på något, har ju inte träffat någon sen förra helgen. Eremiten inom mig ska inte få ta över!
När jag hade vaknat imorse skulle jag börja kolla på filmen Exit men jag kom bara en liten bit innan jag blev rastlös och gick upp. Fixade mig en macka med jättegod skinka på:) Tog fram flöjten och spelade lite grand. Helt otroligt att jag inte har spelat på den på en hel vecka! Jag brukar ju iallafall spela minst 10 minuter om dagen...jaja, det var iaf kul:)
Ska fortsätta att se på Exit nu.
Hade!


Söndag kväll

Har ätit världens godaste skaldjurssoppa! Det är en fröjd att få äta riktig god mat ibland :) Ringde aldrig till tjejerna...
Innan middagen var jag nere i källaren och polerade upp ljuddämparen till crossen. Den blev riktigt snygg, nu är det bara autosol som fattas för finishen:) Den ska vara den finaste crossen i klubben när säsongen drar igång..
Ska försöka dokumentera under upprustningens gång av crossen, kanske med bilder ibland :-P
Fick veta något kul igår men det bästa vore om jag bara kunde glömma det, hade nästan lyckats göra det tills igår. Vet inte om det här kommer påverka mig i framtiden men jag drömde iallafall om det inatt, så himla jobbigt. Skulle bara vilja lägga det på hyllan ett tag eller igentligen för all framtid!
Nemas problemas då var det ur världen....

Kommentarer
Postat av: littlepuh.blogg.se

Berätta knk?????

2008-02-10 @ 19:35:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0