Måndag 11 feb

Idag har jag haft en ledig dag, så skönt.
Sov till sena nio ;-P gick sedan ut i finvädret med en spark på sjön och några tidningar. Satt i cirka två timmar sedan började jag frysa om rumpan så då gick jag in. Fortsatte att läsa mina tidningar på sängen, med solen som sken in på mig. Lärde mig att uttrycket "One night stand" kom ifrån teatervärlden, det kunde man ju inte gissa....
Har bestämt mig att jag ska göra karriär genom mitt spelande, det känns just nu som att jag vill flytta till Sundsvall för att kunna ha en riktig musiklinje. Men det lär väl ändra sig många gånger...

Ljuddämparen är nu klar på crossen, polerad och insmord med autosol.

Tänkte faktist skriva om just cross i en uppsats inom gymnastiken. Då kanske jag lär mig ett och annat på köpet :) och behåller mitt betyg... Har en känsla av att jag kommer sänka mig nu på vårterminen...
Det blir iaf ingen sundsvallsresa till helgen, Mattias och far åker redan imorrn för att hämta däcken. Följer nog inte med eftersom dom åker vid fyra-fem...
Ska ta med mig gymnasielappen till Lennart imorrn, får inte glömma den!! 

Ett datum att skriva in i almanackan är helgen 15-16 mars, då det är Enduro VM. Väldigt dåligt annonserat enligt mig, kan inte förstå att dom inte lägger ner mer tid och pengar på att upplysa om det. Ja mena hallå, det är ju faktist VM i lilla Sverige och dessutom i Östersund.

Bara tre veckor kvar till lov, bara två hela...:) Kanske hitta på nåt då, någon resa skulle vara kul. Får se hur det blir, ska nämna det för tjejerna.
Fick prata av mig igår med en vän. Känns mycket bättre idag, så härligt!
Haha missade franskan idag... gud så skönt, eller ja vi har ju det på torsdag med...hoppas att dom inte har bestämt provdag än..:S

Jaja nu är jag iallafall  "back in life again"
Watch out people...

Kommentarer
Postat av: littlepuh.blogg.se

Du å crossen :P säg till då de blir så ja kan kolla på rumpor ;););)

2008-02-12 @ 19:46:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0