Torsdag 21 aug

Idag var min sista lovdag. Inte gjorde jag nåt speciellt med den heller, den har egentligen bara varit himla seg...
Imorrn sätter det iallafall igång. Tre nya år att spendera. Hoppas jag kan hitta på nåt roligt efter dom här åren, typ att jag har råd att resa eller nåt. Eller så ser jag till att skaffa ett bra betalt jobb och jobbar några år och har roligt sen ;) Iof så är det ju faktist hela tre år kvar så vi får väl se vad som händer innan dess :P
Känns faktist konstigt nog bra just nu. Har iaf haft en himla ångest idag men som sagt så har det blivit bättre. Känns säkert bättre efter imorrn..
Sen så har helgerna redan blivit inplanerade framöver, vilket bara känns bra just nu så jag har nånting att göra :P Längtar till resan upp till Malin och hennes stuga, nån gång mellan älgjakten ;) Klippte btw av mig armbandet igår, pallade inte att ha den där. Det är liksom till det förflutna, måste bli bättre på att försöka se framåt på ett positivt sätt och inte gräva ner mig i saker som hänt för dte kommer ju ändå aldrig tillbaka!
I tisdags var det ju crossträning. Banan var helt underbar tyckte jag, allting bara funkade. Förstpg till och med vad dom menade med hoppteknik och börjar få in tekniken i kurvorna, det går ju bara bättre och bättre :D

Hoppas på en bra dag imorrn och även om skolan inte blir bra så drar jag och Malin till Ånge sen för att kolla på utebio. Nu spenderas resten av kvällen framför teven innan jag ska sova :P

Kommentarer
Postat av: Malan

Olala!!

Inte dåligt att klippa bort det innan 5 eller 10 veckor? :p

2008-08-22 @ 10:33:05
URL: http://littlepuh.blogg.se/
Postat av: Anonym

STYCKEINDELNING OCH RADAVSTÅND, TACK! <3

2008-08-22 @ 20:53:03
URL: http://kajalla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0