TE-1

Idag har mitt liv tagit vändning tror jag. Har bytt linje och allt känns mycket bättre, mamma följde med mig till syon idag och skrev på några papper så nu går inte längre therese i NV-1 utan från och med nu och tre år framåt är det TE som gäller. Tror verkligen det är rätt linje för mig.
   Mår btw bra mycket bättre vet ej om det beror på boken, iof så har jag ju inte läst så många sidor i den (A), eller om det är nåt annat. Schemat blev iaf inte bättre utan sämre men jag kan ju inte gå nåt som jag inte vill bara för att ha ett bra schema! Språk, biologi och religion är det som jag kommer slippa. Istället får jag läsa intressanta kurser som design, bild och form, cad...
   Tror det kommer bli väldigt bra, kommer att läsa det som pappa håller på med så jag vet ju vart hjälpen finns ;)
    Till helgen kommer Kajsa hem, står därför över matchen som är uppe i östersund lr nåt. Vill ju träffa henne då hon är hemma! Har till och med dissat nån annan för att jag vill träffa dig Kajsa så ta åt dig!! <3
   Imorrn ska vi ha gympa, har inte packat lr nåt men det går väl snabbt :P Vet ej om det kommer bli roligt men jag får hoppas på det...
   Känner mig konstigt nog trött, vet inte varför, kanske för att jag inte kunde sova förns typ tolv inatt så borde väl egentligen försöka göra kväll snart.
   Körningen gick btw bra igår, ingen vurpa, vilket var tur eftersom jag hade glömt knäskydden hemma... Det var nära en gång men jag lyckades reda upp det på någe vis... 
   På söndag är de nästa körtillfälle, längtar.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0