Måndag, lr nu tisdag ;)

Storsjöyran i helgen då, inget halleluja moment men det var ju inte jättetråkigt heller. Det var iaf kul att få umgås med Jenny och Malin i en hel halv helg ;P 
 Iaf i fredags packade jag och åkte vid femtiden, anlände till Torvalla vid halv sju tror jag. Där packade vi in och handlade mat på ica maxi. Kvällen spenderades framför tv:n och A Cinderella Story med chips och godis. Blev även våldskittlad och bombad av kortknäppning från två kameror. Somnade sent.
Vaknade runt halv ett på lördagen, vi hade ej kollat bussar och sånt så när vi väl upptäckte att det typ var 50 min kvar (låg
fortfarande i sängen) blev det lite bråttom. Väl inne i stan handlade jag en ny parfym (helt underbar!) och en väska på rea.
 




Blev inte så jättelång tid inne i stan eftersom vi sov så länge. När vi kom hem var det bara att fixa sig och dra in till city på kvällen igen. Framme så löste vi in oss och gick sedan till Ida och Sanna (Malin och Jennys kompisar) för att hämta upp dom. Kom lagom tillbaks till Magnus Uggla. Gammal han börjar bli... Efter det blev det en massa dötid till presidenttalet 24.00. och efter det var det Håkan Hellström. Förstår mig egentligen inte riktigt på den människan, tycker han verkar falsk... Han skulle ju såklart ha världens längsta extranummer som slutade fem minuter innan våran sista buss skulle gå vilket betydde att vi var tvungen att springa. Bussen var fullsatt och vi fick vänta på en annan buss ist. Iaf så regnade det under hela sista hälften av Håkan Hellström så man var ju något kall och blöt innan man kom hem till lägenheten igen... Hemma så åt vi upp det sista godiset och chipsen innan vi la oss. Somnade runt halv sex. 
Vaknade vid halv två på söndagen, värmde lunch/frukost och kollad på film, städade och gick till bussen och tog tåget hem. 

Idag har jag bara packat upp och konstaterat att jag börjar få ont i halsen, vilket gjorde att jag inte var med på matchen som vi hade hemma. Kajsa kom iaf förbi och vi hann prata om allt möjligt. Drog senare till Kim och kollade på film och hade mys. Nu sitter ja här och kan inte sova ;) hoppas eran helg har varit lika bra som min! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0