Lördag

Sa hejdå till kajsa igår. Var först hem till henne och sista gången jag såg henne var när hon klev på tåget på stationen. Det har blivit ett tomrum här hemma som kommer bli svårt om inte omöligt att fylla. Vet att du inte har dött och att du mår bra men saknar dig enormt! Igår var iallafall en ganska bra dag utan ledsna tankar. Och i förrgår cyklade till och med jag och kajsa till ånge för att äta middag på knutis ;) eller ja vi köpte iaf aten där sedan satte vi oss på hillen i friheten och åt upp maten. Bilder finns på kajalla.blogg.se.
Men iaf tillbaka till igår, hälsade på Kajsa på dagen. Efter det for jag och Malin till Ånge och hälsade på kim. Var ju både roligt och tråkigt, blev bättre på slutet iaf :P eller vad säger du malin?
Idag har jag haft många ledsna tankar igen, kanske för att jag vet att Kajsa inte är hemma som vanligt i sitt lilla gula hus utan typ 60 mil söderut... Men jag glädjs för din skull! Hoppas du kommer få det bra tills vi ses igen :)

<3

Antar att ni förstår vem det här inlägget är ägnad åt...

Kommentarer
Postat av: käza

Sötis <3

2008-08-16 @ 21:10:31
URL: http://kajalla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0