Ledig ;)

Veckan är nu slut, iallafall skolveckan. Altt kändes bra i torsdags och igår.
   Idag är Kajsa hemma. Ska dra till henne alldeles strax och kolla på då hon plockar blåbär. För jag har redan vart ute i skogen hela dagen och gjort mitt. Blev väckt typ tidigt imorse och uppdragen ur sängen för att följa med ut i skogen. Väl där plockade jag väl en halv hink sen somnade jag i bilen (A). Så det är väl typ det min dag har bestått av, red en tur när jag kom hem också.
   Igår hälsade jag på Kim. Såkart blev det massa onyttigheter iof så har jag vare ganska nyttig i veckan men förr eller senare kommer jag säkert få sockersjuka på riktigt eller nåt!!
   Btw så ska jag till banan imorrn och träna :D Längtar, tror jag ska satsa på den lilla banan och träna kurvteknik eller nåt sånt, vet att det behövs.. Men vi får väl se vilka som är där, kanska blir så att jag mest är ute på stora banan med alla andra ;)
   Bara en helg kvar tills vi drar till Göteborg. Kommer gå och fundera på hur duktig dom är att köra över hela vintern och försöka se hur dom gör så kanske jag kommer  ihåg nåt att använda till nästa säsong. Målet är ju att iaf ha ställt upp i någon lätt tävling näst-nästa sommar, det borde jag väl klara av?
   Vet inte hur vi kom fram till det igår men jag kanske borde bli mäklare? Dom har ju bra betalt och så plus att jag kan starta eget företag och få hela vinsten själv. Pappa tycker det var en dum ide eftersom dom har så dåligt rykte, men han kanske hellre vill att jag ska ställa upp i BB eller nåt annat liknande program och bli känd och få pengar ;)
   Nej men allvarligt, jag ska inte vara med i BB!!!!!


Tjejkväll <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hello! JAg updaterar då jag får tid (aldrig) haha xD Miss ya!

2008-09-02 @ 14:08:21
URL: http://kajalla.blogg.se/
Postat av: Malin!

Haha, du e galen :) Men såklart du ska ställa upp i någon tävling till sommaren :)

2008-09-02 @ 18:43:53
URL: http://littlepuh.blogg.se/
Postat av: Malin!

yes, it was about that part ;)

2008-09-02 @ 23:21:53
URL: http://littlepuh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0