Fotboll

Idag har jag spelat match mot Frösö. Den gick skit, ingenting som funkade, jag suger verkligen!! Har ju iof inte tränat på ett tag heller.
Lyckades iaf ta sov morgon imorse till typ kvart i tolv, då var det en mattias (som inte var så omtyckt just då...) som kom och knackade mig på axeln och sa att jag var tvungen att kliva upp innan dagen var slut... Lyckades inte somna om men jag antar väl att jag var utvilad ändå ;)
Pratade alldeles nyss med Kajsa, roligt att hon ringde :D Håller tummarna för dig och din första skoldag imorrn! Själv så ska man väl fixa hojen om jag inte gör det nu eller bara rida och slappa. Vad som händer på kvällen vet jag ej. Ikväll blir nog en kväll på soffan framför tv:n med kladdkaka eller nåt annat gott :P Behöver verkligen äta mer onyttigt, not! Skuule ju föröska bli nyttig och skaffa tränings-blogg och allt. Haha, inget sånt har blivit av än kan jag säga xD

Nu till det negativa, bara fyra dagar kvar till skolan börjar. Är nervös som få, undrar om jag kommer bli mobbad och ensam nu när alla som jag typ känner har flyttat. Tänk om jag sitter i mitt egna lilla hörn och inte säger nånting... Tror egentligen att jag är ganska blyg. Efter typ två-tre veckor lär jag ju märka hur det är i klassen. Har inga stora förväntningar kan jag säga! Undra vem jag ska skämta med, inge kommer ju gilla min dåliga humor... :P Men å andra sidan så kanske jag inte bara behöver umgås med min klass heller! Jaja, om en vecka så sätter det iaf igång på riktigt. Då är det bara att vänta på nästa lov, november-lovet! 

Angående kvällen vet jag ej hur det blir, om jag får besök lr ej. Har en känsla av att jag blir ensam. 

Ha en bra söndagkväll ;)   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0