Första skoldagen

Nu har jag gått min första dag på gymnasiet och jag kan säga att det inte alls kändes bra.
   Iof så har vi ju inte lärt känna varandra i klassen men har svårt att tänka mig att det kommer bli tre roliga år :P Allt kändes bara så fel idag...
   Det är egentligen inte schemat jag oroar mig över utan sällskapet, alltså mina kompisar. Känner mig liksom som det tredje hjulet eller nåt. Hoppas verkligen det är många lektioner med andra klasser så att jag slipper våran lilla klass på typ 9 personer :S
   Lilla Kajsa ringde även idag och det var skönt att få höra rösten på henne ;) Hon sa även att jag skulle läsa boken av Mia Törnblom, och bara för att jag har tur mitt upp i all otur så hade faktist mamma en bok av henne. Så ja, jag följer ditt råd Kajsa och ska faktist börja läsa den ikv!
   Var förresten på utebio med Malin tidigare ikväll, vi kollade på Arn. Väl där mötte vi även på Elin, trevlig människa :) Filmen var bra även fast jag inte minns så jättemycket av handlingen.
   Helgen är väl inte direkt planerad. Kanske hämta spån imorrn också ska jag väl rida och tvätta av och fixa iordning crossen inför söndagen. Då blir det åka av på Lombäcken, kan verkligen släppa allt då och koncentrera mig på körningen, det har nog blivit min nya drog tror jag ;) men en ofarlig sådan, nästan iallafall....
   Ska nog bädda ner mig i sängen nu och börja på boken, är verkligen inte trött, därför jag är uppe och nattsuddar... :P

Kommentarer
Postat av: käza

goodie!!

2008-08-23 @ 19:35:08
Postat av: Elena

Min älskade Tessan. Jag ler av att läsa det du skrivit, trots att allt inte är så positivt. Snart syns vi allihopa och då kan vi ha skoj igen. Jag saknar dig. Ha det bra snygging. :)

2008-08-25 @ 22:20:59
URL: http://elllena.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0